3 december 2013

Anmäld till tävling nr: 2, 3 och 4 2014!

Äntligen! Nu har anmälan för några tävlingar öppnat som jag ska delta i 2014 och självklart var jag snabb att anmäla mig!

Förutom min huvudtävling Haglöfs Åre Extreme Challenge i juni, så har jag även nu anmält mig till följande tävlingar:
  • Stockholms Brantaste
  • Tjurruset
  • Tough Viking Stockholm
Känns roligt och inspirerande samt en liten nytändning att ha några tävlingar planerade som morot för min träning. Av dem anmälda så är det debut i tre stycken (Tjurruset, Tough Viking Stockholm och Haglöfs Åre Extreme Challenge) och för andra året i rad så kör jag Stockholms Brantaste igen.

Jag kommer nog att anmäla mig till flera tävlingar men då blir det nog Mountain Bike men de öppnar till våren, så jag återkommer när det är klart! Vill du läsa mer om respektive tävling som jag ska delta i eller har planerade så är det bara att klicka på Tävlingar-fliken ovan så hittar du tävlingarna länkade till respektive sida :).

Kul att du tittade in!
/Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar