26 mars 2014

Och tre månader senare...

Oj! dåligt, dåligt och åter väldigt dåligt av mig med nya inlägg här på bloggen. Tre månader har gått och detta är det första inlägget 2014! Mycket dåligt!

Det är en hel del som har hänt och som händer framöver. Har haft lite skrivfrossa bra länge nu, men nu är de dags att steppa upp några steg och se till att bloggen börjar leverera igen.

Även om jag inte har skrivit några nya inlägg om min resa inom multisporten eller om de privata på ett tag så har jag så klart inte legat på latsidan med träningen, min satsning eller i de privata detta år. Det är full fart!

Gällande träningen tills idag, så har jag varierat träningsveckorna med tunga samt lättare veckor, ungefär varannan, som då har bestått mycket av dubbelpass varierat på  MTB, styrke, distans och backintervaller, sisådär 5 pass/vecka. Dem lättare veckorna har varit mer fokuserat på intervaller och distans, 3 pass/vecka.

Nu på måndag byter jag träningsprogram och går helt och hållet in i ett program som sträcker sig ända fram till Haglöfs Åre Extreme Challenge den 28 juni. Ett träningsprogram som är format för just denna tävling. Men mer om mina tankar och planer om den kommande resan mot denna huvudtävling och mina kommande tävlingar i ett framtida inlägg :).
Den första börjar ju faktiskt närma sig!

Nä, detta får räcka för denna gång. Kort och koncist inlägg men fler inlägg är på gång och självklart vill jag ju inte skriva allt på en gång :). Händer ju en hel del framöver både inom min satsning och i de privata kan man säga.

Ha en bra dag!

Vi hörs snart igen!
/Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar