27 mars 2014

Tager du?

Om jag gör! Som jag skrev i mitt första inlägg för i år, så händer det en hel del i det privata också. Ett stort kapitel i mitt och min älskade Annas liv börjar närma sig.

Från vår förlovning i London i vintras så är det så att nu i sommar, närmare bestämt lördagen den 16 augusti dags att säga JA till varandra. Vi kommer nämligen att gifta oss. Detta kommer ske ute i FågelbroHus på Värmdö.

Vigseln kommer att hållas där och sen blir det bröllopsmiddag+fest natten lång. Planeringen är i full gång och det är hel del att hålla reda på även om jag ska erkänna att Anna har hand om "taktpinnen".

Inbjudningskorten kommer att börja skickas ut nästa vecka på posten. Vi har ändå kommit en bit med planeringen och vill du följa detta så skriver Anna på sin blogg om planeringen.

Känns så roligt! Och att bli man och fru känns så klart stort. Jag vet med säkerhet att jag kommer få världens bästa och underbaraste fru. Lyckligt lottad!

Älskar dig över allt annat min älskade Anna <3.  

/Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar