31 mars 2014

Nytt jobb, mot Solna

Yes! Ett stort och nytt kapitel i sommar men redan idag börjar även ett nytt kapitel för mig.

Jag börjar idag arbeta på en av Europas största producenter av energi och den största producenten av värme, Vattenfall AB, som har sitt huvudkontor i Arenastaden i Solna. Där kommer jag arbeta som Technical Web Editor. Denna tjänst handlar i stort om att hjälpa till med webbredigering, nya funktioner på webben samt kravställning. Väldigt roligt! Denna process har varit lång men nu är det äntligen dags!

Jag har redan fått en tjuvstart med att träffa en del kollegor på Vattenfall och det gjorde jag för en vecka sedan då jag var med på deras konferens som var på konferenshotellet Aronsborg i Bålsta. Väldigt roligt och riktigt trevligt att få träffa mina framtida kollegor. Samtidigt väldigt intressant att få höra framtida visioner och mål som vi har. En mycket bra dag som var blandad med brainstorming, lite "lek" och intressanta föreläsare. Mycket proffsigt.

Detta känns otroligt roligt och jag ser verkligen fram emot min resa på Vattenfall. Taggad till tusen!

Ha en bra dag!

Nu mot Solna!

Vi hörs!
/Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar